2016年10月13日 星期四

葡萄牙恩里克王子


呢兩日病左,人一病,腦就會不斷諗野
呢兩日腦裡面成日諗起葡萄牙恩里克王子的故事
事緣我地之前睇翻大國掘起
講葡萄牙因為陸地上貿易路線被鄰國武力阻隔後
所以要開始從海路著手
但以當年 14XX 年的科技
要出呢個死亡綠海之稱的海洋
由葡萄牙出發到非洲以至印度去通商係一個不可能的任務
恩里克王子用左21年的時間
嚮國家都不投放資源的情況下
不斷改良造船、航海、地圖繪畫的技術
不斷派出水手以性命黎換取航海上的突破
21年後他離開人世時
雖然航海路線已經到左非洲好多個地方
但其實都沒有多大的經濟回報
雖然於恩里克王子死後
葡萄牙的航海霸權的確令葡萄牙走到高峰
事後的成就好多人會欣賞
而我一路發燒一路諗
如果係我,我能唔能夠做到王子咁有決心呢
21年期間,當中受盡葡萄牙皇室的冷言冷語
而王子的確有嚮陸地發展的選擇
係咩令佢咁堅持
同埋究竟用船航海繞過非洲而到達印度
嚮當時可謂一個傳說
王子願意花人生後半生的時間
去追求一個傳說的夢
究竟有咩令他咁堅定呢?
相比而家,好多人的堅持都只係以日黎計算
一個月內沒有回報就已經放棄
我地相比呢D偉大的古人真係汗顏
所以我地更加要堅定我地的目標
我地處理緊的,不及王子所面對的那麼有風險
亦不及王子所祈望的那麼虛無縹緲的傳說
呢 D 咁小的難關,我地一定要堅持亦一定捱得過
大家都可能面對唔同困難
而解決的難度同埋時間長度都應該不及王子所面對
大家都要堅持
堅持心中的夢想
堅持我地的目標
加油﹗﹗

Herman Yeung


連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...