2016年10月10日 星期一

好戲靴推介 - 星河救兵 / 石破天驚























上次10月1日直播果陣 阿珊介紹過兩套西片
一套係 Galaxy Quest
我以為 Galaxy 係牌子名添
原來 星河救兵 係 Galaxy Quest
上次阿珊講話有班演員係演星球大戰之類的電影
但外星人以為佢地係勁人
搵佢地帶拖打其他外星人
而果班演員又以為只係一個登台 job
亂打亂撞與第三個星球的人打扙
又好彩有一班電影發燒友的小朋友
幫佢地發揮太空船的功能打抵班奸的外星人
好攪笑的一套電影
而另一套係 "The Rock"
中文名係石破天驚
香港人改電影名係勁好多
如果呢套嚮中國播,佢地應該係照譯做 "石"
而大家都會以為係 Discovery channel 的紀錄片
全片影住舊石頭,
利用超快鏡睇住佢如何過無數個日與夜及春夏秋冬
(令我有咁深的感受
係因為有套電影叫 007 - Die another day
香港就叫 "不日殺機" 幾咁型
而中國就叫 "擇日再死"
R爆頭)
但香港的石破天驚
一聽個名就想睇
片中的 Sean Connery 係一個好好身手的阿伯
幫 Nicolas Cage 一齊救人質
仲記得果堆綠色的珠珠
一爆左就要打強心針落個心口度
綠色珠珠好似識得分辦善惡
因為我記得壞人整爆左,1秒條友就死
而主角整爆左,佢有15秒以上諗野,再打強心針
真係好有人性的珠珠 ^0^
(大家見到我打 Sean Connery,係未覺得我真係好似一個Native Speaker 呢? 其實我都係照打個封面 =P)
大家有機會睇下呢兩套戲
尤其有D學校要學生做 西片觀後感
呢兩套都係正野
我地以前有兩年都成日要做呢D 西片觀後感
(佢有個型D的名,但我唔記左叫咩名啦)
一年要您睇幾十套戲
邊有咁多戲睇呀
終於我由史泰龍的第一滴血睇到第九滴血都未做齊佢地個要求

Herman Yeung


連結 Link:   好戲 ‧ 靴推介

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...