2016年9月19日 星期一

好戲‧靴推介 - 大國崛起 主持︰狄娜



無意間搵翻呢兩集 DVD
係由狄娜主持的大國崛起
好多年前買的,背後寫係2007年的產品
當時買左之後,好短時間就睇曬咁多集
內容係講述 9 個國家︰
葡萄牙、西班牙、荷蘭、英國、
法國、德國、日本、俄羅斯、美國

如何興起、富強及後期有部分衰落的原因
唔少國家興起的背景都係大航海時代
之前大家有睇過我去海上雄師展覽果篇 blog 的人

都會知道我對大航海時代係有一個好深的情意結
一隻好好玩的 game 令我對大航海時代的歷史著迷
雖然我的世界歷史只係讀到中二就行人止步
但對於該時期的歷史非常有興趣
正正呢個特輯就有好幾集係講果個時期
了解更多就知道一個國家如何成功及失敗
就能令人更容易深思一間機構甚或一個人如何成功及失敗
呢兩集碟,主持真係講得好好
故事講得精彩及有好多冷知識
我咁多年前睇都仲記得主持介紹過拿破崙呢位前半生非常成功的人物
於晚年失敗後被放逐至一個叫 "elba" 的地方
嚮去緊的途中作左呢句詩
"able was i ere i saw elba"

呢句詩係左右對稱
意思是︰我看到 "elba" 呢個地方之前,我係非常能幹的"
英雄墜落的故事令人唏噓

亦明白歷史只係記住成功的人而遺忘失敗的人
所以我地更加要努力,未成功之前不要放軟手腳
我地一定成功而唔會見到 "elba"
共勉之﹗

Herman Yeung


連結 Link:   好書 ‧ 靴推介

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...