2016年7月14日 星期四

好書‧靴推介 - 看漫畫 學化學、DNA、遺傳、物理
































看漫畫 學 __ __ 系列
我第一本係睇 看漫畫 學化學
嚮圖書館借的,大家可以 search 下
封面會唔同我圖中果本,但內容相同

由淺入深,都包左唔少 HKDSE 化學內容
寫得幾易明

之後我搵埋佢三個兄弟買埋
化學果本就睇曬,明多左好多我之前唔明的
而 DNA 果本真係好得意
佢講到 DNA 未發現之前
已經有電腦專家描述日後的機械人
會於每一個零件中,save 低全架機械人的設計圖
好讓它日後損毀了部分配件時
可以自我找原料修復
呢個正正係一個問題
如果個個機械人都有自我修復的願望
即係當機械人發現自己有所缺時
會否因為要尋找資源而攻擊人類呢?
可能只係 Pre-set 時一個指令上的出錯
要求機械人不斷複雜自己
佢地就可以無限量需求資源
如果人類滿足唔到佢,就會發動戰爭
最後的問題只係機械人同人類打邊個能夠取勝的問題

但而家已經發現 AI 於軍事上的決策
已經比一個有幾十年經驗的司令勁
即係人類係輸硬
所以研發 AI  有如玩火
人類真係要自求多福。

Herman Yeung


連結 Link:   好書 ‧ 靴推介

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...