2016年7月6日 星期三

香港半日遊 - 香港歷史博物館

唔知大家有無玩過大航海2
一隻好多年前由 doc 驅動的電腦 game
太約係24、25年前的出品
內容係講述 15XX 年左右
歐洲各國海上爭霸
分別有葡萄牙 (首都里斯本)、西班牙 (首都塞維爾)、
英國 (首都倫敦)、荷蘭 (首都阿姆斯特丹)、
奧克曼帝國 (首都伊斯坦堡)
當時各國都發展海上事業,從經商、戰爭侵略兩方面去做
而每一個玩家就係集
商業 (即於每個港口買當地的特產賣去其他港口)、
海戰 (攻擊其他商船)、
冒險 (發掘世界的港口,從而繪製地圖
及發現不同地方的發現物,賣有關消息圖利),
好好玩,而且學到好多野,
先了解世界地圖的分佈
了解唔少海邊的港口大約的位置
從發現物中亦了解世界各地的新奇事件
所以我果個年代的同學
都對大航海時代的歷史特別有興趣

而最近,我嚮地鐵見到香港博物館竟然有 "海上雄師" 的展覽
好想去睇,我同阿珊特意選星期三入場
因為星期三博物館入場費免費
睇 "海上雄師" 展區都只係 $10
抱持 $10 的態度入場,真係喜出望外
"海上雄師" 的門口 (未入去的地方) 已經好多野睇
仲有好多野拎同玩

佢有一個凸起的圖案模,你可以用顏色筆掃個圖出黎 (免費)
有本那不勒斯大學的 pamphlet
裡面有D問題問你,你要答,
我當然係直接飛去最後果版的答案啦

佢係講龐貝古城,一個古羅馬的城鎮
因為火山爆發,古羅馬出動一支海軍去龐貝古城疏散人民
果隊海軍的領袖叫蓋烏斯.普林尼.塞孔杜斯,
我都同佢影左張相


但火山爆發的速度及威力太大
有幾大,俾大家睇下

最後古城的人及救援的海軍都葬身古城中
古城亦從此消失
展覽中有一條十分鐘左右的3D短片
睇翻古城當日(被火山吞噬的一天)
由開頭火山冒煙、到有少少地震、到火山爆出火山灰、
到城中四處起火、建築物倒塌、全城被火山灰淹沒,
全個過程只不過係由朝早8點到當天凌晨1點
我嚮度諗,如果我係當地的居民,而又走唔到
事實佢地都係走唔切,我會點?
由一個好好的城市,當中有酒吧、歌劇院、廣場、大會堂、水塔、熟食店、......
唔夠 20 個鐘就變成火山灰

大自然的威力大到一日間毀滅
好多人逃生,有人還帶同好多身外物逃生
到生死關頭時,其實呢D野還重要嗎?
好多好奇怪的想法出現左

之後我地去睇另一個展區,展出當時海軍
介紹有唔同型號的軍船,當中有不同的設計及用途
亦介紹左一個裝嚮船頭下方的裝置叫喙形艦首
喙形艦首係愛黎攻擊其他船時,
隊穿敵人船身,令對方沉船
所以船遺骸旁會有一件殺船兇手牌子的喙形艦首

再之後我地睇過一個展區,展出當時的商船
唔同的商船有唔同設計,去運不同的產品
例如某一款的船內係有一萬個壸
係專門運液體的,好有規劃

之後有幅牆上顯示古羅馬的版圖
亦顯示當地的出產,農產物非常豐富
由於古羅馬地域好大,所以航運係主要運輸工具
唔怪得歐洲海上科技發展得咁快

另一個驚嘆的點係展覽內介紹羅馬鬥獸場
原來鬥獸場可以灌水入去做出一個海戰的環境
之後會派出真正的戰船於鬥獸場內互助撕殺
而呢個會死人的活動竟然係為左
俾場內5萬名觀眾欣賞的一場節目
參與死亡表現的人,有的係因為自己處於奴隸階層
勝出海戰可以脫離奴隸階層
所以搵命博黎表現
以現今生存的人類,
的確好難幻想到呢種同人唔同命的分別可以咁大的一個時代,
每個人看待自己的生命究竟係一種咩的態度

仲有一個地方係睇星,講翻出海的人如何用星定方位
佢嚮個天花版的位置慢慢出現4個不同的星座
因為出得太慢,我地都睇到頸都斷咁滯....

睇完呢 part 之後,我地再之後去埋香港故事的展區

是免費的,所以大家去開一定要去埋
內面睇左一個香港好多好多年前原來係一個火山
講述如何爆發、如何形成各式各樣的地層
亦介紹左香港地質公園之地質結構,幾得意
其實仲有好多野好睇,但係 3 點玩到 6 點左右
有 D 肚餓就鬆左人

3小時的行程,我同阿珊只洗左 $20
見好多同學 facebook share 去外國的名勝旅行

其實香港都有值得去的地方,大家有時間都可以去下。


Herman Yeung

連結 Link:  香港半日遊 - 山頂 (2016年7月3日)

連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...