2016年7月17日 星期日

好書‧靴推介 - 和牛津、劍橋、新鮮人一起思考 (60個絕妙問題,激發你的創造力) 約翰.方頓 John Farndon 著














































呢本又係上一次直播有講過的書
上一次直播,有同學問左一D抽象的問題
即時令我聯想到呢本書
佢都問左好多好奇怪的問題
例如,你可以如何好準確到稱出自己個頭的重量呢?
除左切出黎係會量得準外
其他的方法都只不過係估計
佢書中都唔係俾到一個咩好方法出黎
但係會用好多個唔同的角度去分析同一條問題
呢D可能係牛津、劍橋面試時所問的問題
如果能夠於有限資料或資源下
用唔同角度去分析同一件事就係一個智者
大學想尋找智者學生就用呢D問題
而我地就可以睇呢D書擴闊自己的諗野模式
而家個世界不停咁變
好多事情好難去判斷誰是誰非的年代
的確需要有新的諗野模式為我們自己去解惑
呢個就係點解我同阿珊咁鍾意睇禪、哲學的原因
呢本需要唔係呢兩個範疇
但都令我地可以知多D
亦都學到一件事可以有更多的方向去睇
雖然睇咁多呢方面的書未必能夠令我地做到智者
但於呢個愚民的世界風氣下
可能保留一點冷靜去看待每事每物


Herman Yeung


連結 Link:   好書 ‧ 靴推介

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...