2016年6月3日 星期五

發展 YouTube 教學剛好 8 個月

2016-06-01

今日係我地發展 YouTube 教學剛好 7 個月
對於大家黎講,呢個唔係一個有咩特別的日子
但對於我同阿珊黎講,呢個已經係我地的奇蹟
行呢個計劃之前,存在住好多好多不明朗的因素
要用客觀因素去分析,呢個計劃應該行唔到今天就已經夭折左
而當我地還未有足夠的勇氣行第一步時
我地卜左兩個卦,太詳細唔講
第一個卦係話我地會聚集志同道合的人一齊
而第二個卦係話只要動機純正便可吉祥
當時我同阿珊心中存有好大的疑問
一個由幕前退守到 online 的模式
唔再同公司合作,沒有同事的情況下
如何聚集志同道合的人?
但既然第二個卦中講到之後會吉祥
我地就行出第一步
行左 8 個月,我同阿珊都感到上天一路的眷顧
工作上的問題一一都會於最後關頭解決
而沿途真係有係人好多我唔認識的人
會無私的出手幫助
之前做 economics 時
有位我唔相識的朋友 Ccn Chiu 提供左好多的提點給我
做 BAFS 時,又有而家教緊呢科的現代教育補習名師 Sharon Chan 指出我講得唔好的地方,
而今次做緊 Chem,亦有 ManHei Lo 不斷給我好多有用的資訊
其實唔止呢三位,仲有好多好多同學不斷提供唔同程度的協助、支持及鼓勵給我們
之前做左補習十幾年,坦白講,唔可以話無人幫,
但係真係加埋十幾年的總和都唔及呢幾個月多
我同阿珊好感恩
感恩在當我地能力不足時,就會有人無私的幫忙
更感恩的是當我地的平台未完善之前
大家都一樣支持我地,但仍然有好多人睇我地的片。
我知道我地而家做的未必能夠盡善盡美
但我地會盡力一一克服,尤其沿途有大家不斷的鼓勵及支援
對於未來,我預見會有更多的問題要面對
但我亦見到慢慢真係能與志同道合的人
於大家唔相識的情況下,一齊努力
呢個奇妙的過程係我同阿珊暫時人生中最有意義的一段 :)

Herman Yeung



連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...