2016年6月2日 星期四

數學 IQ 題真係好多都好得意~

2016-05-24

兩個鐘頭前 post 左 3 條數學題目
其實我都唔知佢係咩黎
(下面有人話好似係 HKMO 的題目,
所以暫時叫 "疑似HKMO題目" )
只係覺得真係幾難做
我做左,如果大家有更好的方法可以話我知
http://hermanutube.blogspot.hk/2016/05/iq.html
數學 IQ 題真係好多都好得意
最近我見到阿珊個姪仔玩緊一個數學的 apps
佢問左一個問題,你睇下你會唔會答錯
係填充題,填 _ 的部分,準備好就睇下面的題目,1秒要答到
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
7, _ , 9
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
我即時反應係 5 字,你呢?


Herman Yeung



連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...