2016年6月2日 星期四

萬年筆、化學、兩日芯

2016-05-16

做 chemistry 的 material

寫乾左第二支芯 (絕對唔係我寫得多,只係佢漏得快)
相信寫完第十二支左右會完成整個 chemistry syllabus














吸取上次 econ 片要拍兩次的經驗
今次希望可以 quality 高少少先開始拍片
但都做下訪問先
大家其實幾時考 final?
一路做 chem 的內容
一路發現唔少內容其實我以前 AL, CE 都有讀過
但係自己唔記得左好多,而家好似去左時光隧道
翻翻去 1999 年,重新再準備多一次公開試
重拾久違的記憶之外,亦感覺自己都年輕左
一路做 chem、一路都懷念以前我係學生做 lab 的日子
好懷念一大班同學,個個都做唔到個實驗結果
然後老吹點解會出唔到個結果的日子
所以早兩日,我地都企圖做一個實驗
事緣見到蘋果話有人流落海中心四天
利用保鮮紙、一個大容器、一個小容器做左個裝置
將太陽蒸發的倒汗水集結變成蒸餾水
我地就地取材,仲拍埋片講點做呢個裝置
之後我地放左個裝置出去曝曬
希望可以做到有倒汗水及集到蒸餾水
四個鐘頭後,可能係因為香港太涼爽的緣故
半滴倒汗水都出唔到,實驗失敗左 ...
呢條實驗片當然亦變成機密....

最後,賣下廣告先,數學補習課程無時無刻都在招生
$168/4堂,無論你當佢係 intensive, summer, 定係 regular
11本書,11個 playlist 包曬所有內容
一買天書,就可安在一個有 internet 的地方上堂
你想點睇、幾時睇、睇幾多、再翻睇由你話事
http://hermanutube.blogspot.hk/2016/02/herman-yeung-maths-core-youtube.html
訂購天書詳情: http://goo.gl/forms/NgqVAfMVB9)

Herman Yeung



連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...