2016年2月3日 星期三

如何於 Herman Yeung YouTube 中尋找某一個特定 topic 的影片

例如︰同學想學 Locus 軌跡,但唔清楚我地拍左幾多條關於 Locus 軌跡的片

同學首先可以於 YouTube 的 Search Engine 打 Locus,記得加埋 Herman Yeung

佢就會 Search 到曬所有我地有拍過而又關於 Locus 的影片出黎
你會發現連 Tips Class, Mock Paper 中我有提及過的都會 search 到
因為我地將每一條片的大約內容於 topic 中顯示
我地之後會一步一步將所有的片加曬呢 d description
大家就可以更快搵到相關項目





其實上面都未顯示曬,屆時最下方會有 "下一頁" 的字樣,大家就可以一路睇落去。


沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...