2016年1月23日 星期六

Herman Yeung YouTube 直播 User Guide

經過左三次直播後,
覺得直播都幾得意之餘,
亦慢慢開始加入到教學的元素,
所以之後都會想繼續攪,
如果大家有興趣加入我們的話,
可以閒時於 YouTube 中打 herman yeung 搜尋到我的 channel


之後按 "影片"


再按上載的 icon 就會出現 "直播活動" 的選擇


按下後就會睇到我地有咩 Pre-set 左的 "直播活動"


你可以按下 "設定提醒" 提示我們何時直播

我地之後會於不同的主題下都會建立直播活動,
大家有什麼主題想我攪的亦可以 PM 我們的 Facebook
希望我的內容可以幫到大家,
大家加油﹗﹗ 




沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...