2015年7月21日 星期二

打風

2013-08-14

又打風了,記得好多年前,
我果緊係讀緊大學year 1,
住左嚮中大新亞宿舍。
夜晚都仲有三號風球,
天文台仲話第二日改掛更高風球的機會不大,
我地就梗係信天文台,諗住第二朝都係要翻學,
點知訓到第二朝好早(我諗6、7點左右) 就有師兄拍門,
"喂﹗十號風球啦,好多間房d窗都爆左,你地間房有無事?"
真係一言驚醒夢中人,原來我地間房已經勁入水。
講到呢度真係要形容下好多年前的宿舍情況,
果陣雖然已經有冷氣的發明,但唔係幢幢宿舍都有冷氣,
小弟果幢就係無呢個先進的發明,
d窗好流我都知架啦,係估唔到十號風球會入水je。
我地醒黎,d師兄幫手將床板係咁兒頂住個窗,
我地就徹離自己的單位去宿舍大堂,
宿舍大堂係一個大約有十幾部電腦的電腦室,
大家當時係無智能手機、Facebook,
互相聯繫係用一個叫 icq 的系統聯絡,
你嚮大廳到會不時聽到用緊電腦果班人大叫
某某宿舍單位又爆左窗、某某宿舍單位"畢水"已經畢唔切,
好似打緊扙咁,
你話大家想唔想走?梗係想,
但係我地地處山上 (新亞係好唔近大學站)
要徒步落山平日都要十五分鐘 (講緊急步)
仲要係十號風球,加埋中大樹木眾多,
而十號風球已經令大部分的樹訓低阻住條路,
要下山仲難過少林寺下山。
而最慘係,我地宿舍只有一個小賣部,
叫得小賣部就梗係好小野賣,
我這個難民只係過程中搶左汽水機中3罐咖啡就咩都搶唔到,
諗翻自己都幾白痴,已經得翻兩個私伙杯面唔夠野食,
仲要隊幾罐咖啡落去驚死自己唔胃痛。
好﹗又講翻個戰況,我記得果日宿舍個看更落曬閘堆曬沙包之後,
有三個死仔話要落山,看更梗係火都黎 (因為佢要搬落 d 沙包),
佢話︰"外面好危險,你係要出去就唔好翻黎"
因為翻黎佢又要搬沙包。
果三個死仔︰"我係要出去,一定唔會翻"
就咁我地就睇住佢地一去無返......(中大又一鬼故)
其實可能佢地翻左屋企je。
再到下午,我親身經歷咩叫風眼,
我地地勢極高,吹到好大聲,但又真係吹吹下會突然無曬風,
再過一段時間,再起風已經係吹另一邊,
我到左下午終於頂唔順,家人安排到車我就走左。
之後翻宿舍,個窗爛成咁當然係找維修,
但維修隊話你的損毀不太嚴重 (只係勁入水),沒有即時的危險,
所以會排程於好後先會維修,終於我 quit 宿佢都無整到。 =.=

Herman Yeung


連結 Link:   Herman Yeung 的其他 blog

連結 Link:   Herman Yeung Channel 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...