2015年7月21日 星期二

傳銷

2013-08-29

就黎九月二日,大學、大專的同學要留意以下警訊的內容︰

香薰傳銷︰
你只要用 9000 蚊就可以入會,
只要你可以搵到多 8 個水魚又用 9000 蚊入會,你就會得到9000 bonus,
再多 8 個水魚?你就可以賺 9000,
而你搵的水魚如果又搵到水魚,
你又有得分,咁就發啦,個個都唔益剩係益你一個。

咩呀?無咁多錢,唔怕,你有信用咭嘛,你可以 “look” 錢出黎,
兩野就賺翻啦。
好好好,你 9000 蚊入會,咁我真係要介紹一個伯爵會員計劃俾你,
你俾 9 個 9000 蚊,你就可以成為伯爵會員,
我地老細路易 14 會親自封你為伯爵,
之後你的回報仲會有好可觀的升幅。
咩呀?無咁多錢,唔怕,有安x兄弟嘛,我識人,介紹你去借,
一年都唔洗36厘息,好兄弟先介紹你呀。

到你過左數,你就會發現你已經係香港最後一個水魚,
無新水魚的話你的錢就唔會有回頭,
等多兩個月路易14仲會走埋佬,
如果你過程中搵到三幾個水魚的話,
你就要追斬點你的老千同埋俾個幾個水魚追斬。
而家佢地仲會話你知我地唔係老千,老千果個係香薰傳銷,
我地係香蕉傳銷,好唔同架,其實咪又係果班人。
大家真係要小心小心。

而家騙徒其實都係利用人類跟紅頂白的心態,
佢地的門面一定會做到好靚,金壁輝煌,
令你覺得今次唔同架啦,人人白痴我獨醒的境界。
大家要明白老千眼中唔怕你精唔怕你呆至怕你唔來,
佢會有昆一千人的經驗但斷估你中老千計都唔會有一千次掛。

好耐以前我都聽過有些同行都係利用同學想入我們這一行的心態,
掛名會將同學帶入行,實情係利用他們做廉價勞工甚至義工,
又或者老昆 d 學生話只要報曬佢所有課程而攞到咩成績,
佢就會傳位給你,當中被老點的仲要係我表弟。
好笑的事,佢表哥做緊呢行佢唔問我,
竟然信第二個所謂的天皇?最終當然是走數啦。

最終都係果句︰便宜莫貪,真係要貪,
第一. 唔好借錢去貪,因為咁隨時令你一身蟻,
第二. 唔好以為做義工最多都係浪費時間,
大專、大學時期的光陰非常重要,
讀好自己本科日後前途更好,回報更高。

Herman Yeung


連結 Link:   Herman Yeung 的其他 blog

連結 Link:   Herman Yeung Channel 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...