2015年7月21日 星期二

減肥

2014-05-21

近排聽到有中六的同學發現自己肥左
大家無需恐慌,因為呢個係正常的物理現象
小弟當年經歷兩個公開試之後,體重亦到左人生的最高點,
但一上大學一年級,我的體重係急轉直下,
何解?一切就要從我大學一年級的生活講起。

我大學一年級係住中大的新亞宿舍,
先講食方面,我記得第一日入宿舍,
我七點幾諗住第一日早少少食飯的時間,
canteen 竟然趨我食快d,原來佢係收8點,
即係你8點鐘食完野之後唔洗止意再食到野,
真係想食?你可以徒步下山,新亞要行落山其實都幾遠,
咁夜唔洗妄想有校巴,夜嗎嗎,一個人落山
先唔會講鬼神之說,更唔好講要行辮子路
(辮子路係一個鬼故的聖地,但由於時代太久遠,
大家其實都唔知佢正確位置嚮邊,
所以每一個師兄都會有自己一套的吹法,
故 "中大辮子路" 係無處不在)
淨係要過小橋流水已經夠危險,
(大家如果實地睇過,佢為左保持佢的自然感覺,
有唔少位置你係可以卜落一個幾層樓深的樹林中而應該無法上翻黎 
(係未真係上唔翻我唔知,因為我未卜過),
所以你未來或者而家讀緊中大的朋友,
可能會發現九月份有 100 個同學,點解畢業得翻九十幾個就係咁解。)
落到去如果火車收左,你仲要搭的士先可以到有好野食的地方
所以無咩生命危險,你都係選擇唔食。
我記得有一次我好夜先翻宿舍 
(我記得我仲搭到火車,所以夜極都係十二點幾左右)
由火車站上去新亞,人就一個都見唔到,
但係我途經一個運動場,
(所有中大學生都要上 體育堂,仲要兩個學期都要合格先可以畢業,所以有讀中大的都應該去過呢個運動場)
諗住入去飲水機飲啖水,一隻目露兇光的狗望實我,
我心諗飲水姐,你唔會咬我卦,我一行緊部水機,
佢就係咁吠,愈近就愈吠,
好漢不吃眼前虧...我呢條好漢最後都係飲唔到水。
幾經辛苦終於翻到宿舍,原來宿舍夜晚係會 lock 左
我啱啱入去住,鬼知咩?而要密碼即係入唔到啦,
唯有按鐘叫醒保安,最後當然係俾人醒左幾句啦,
但重點係個保安最後都係無俾到個密碼我。

呢d日子即係晚晚一係節食,一係勁做運動,兩者都係減肥
下學期,我都無再住宿,但接著就係每天都要上山落山的生涯
中大其實有校巴,但係校巴只會嚮你唔需要的時間出現黎串你
所以我三年大學都搭唔夠十次,每次都係用自己對腳行好過
上山落山要快當然係剷黎剷去,
我記得我當時係著有氣墊的 nike 波鞋
(唔係而家全氣墊,我地果陣後腱有氣墊已經係最勁)
行左九個月,鞋底穿左,唔係穿氣墊部分,
而係直頭穿到落雨會入水果隻,
咁無辦法啦,唯有再買對新,去買波鞋的鋪頭
連個 sales 都嘖嘖稱奇,
"呢隻鞋出左9個月你都可以行得穿﹗你行路上廣州呀﹗"
可見讀中大的運動量的確好誇張,
另老實講,一個運動量咁大的大學
竟然同一時間要求學生一定要 pass 兩個 sem 的 PE 課
會唔會玩野左 D,其他大學我唔知
但 理工大學的生活同我地係天壤之別,
佢地食 lunch 都可以去尖東 k lunch,
郁 d 又 tea buffet,佢地就係曹肥之旅,我地就係 鄭多燕之旅

但大家可以放心,呢個境況於二年級後會大大改善,
除左個人身體適應左,第二年唔洗上 PE 堂之後,
到左第二年,讀的 credit 會少左,
我第一年係讀 21, 21 個 credit,第二年已經係 15,18 個
你可以自己 pack 到翻四日,甚至有 d 同學走堂會變成翻三日或更少,
所以體重亦會開始谷底反彈,
而我的反彈路徑仲要一直延續至今天........
睇黎要減肥真係要翻中大讀多個學位先得

Herman Yeung


連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...