2015年7月21日 星期二

哥斯拉

2014-05-14

今天於 yahoo 中見到 哥斯拉 電影
仲記得十幾年前,我仲係中七定大學一年級時
亦都有做 哥斯拉,
果陣電影除左西片外係唔會有無位的情況
但出名的西片的確一上畫時都幾難買飛,
佢一上,我同三個朋友就想去睇
果次係我個 friend 買飛,
我︰咁難買你都買到飛呀,好野wo
friend︰係呀,仲要四個連位
我︰咁好,坐邊?
friend︰最後一行
但原來係我個 friend 睇錯左瑩幕的位置
我地坐的是第一行

當時個院好大,
第一行呢d握手位係要好似太空館睇戲咁向上望
否則你都只係睇到字幕果行
我地四個就抬高頭睇,
睇左好耐,條頸開始好痛,
當時的我最期待的係散場,
終於哥斯拉死左,我滿心歡喜,因為條頸已經痛到就斷咁滯,
就嚮呢個時間,男主角發現哥斯拉生的蛋
男主角嚇到流曬汗,而最明白個男主角心情的相信係我
因為我睇到都流曬汗,如果佢孵到出黎,我就有排都散唔到場,
....最後當然真係孵到出黎.....$#@$%@%@#
就係咁,我又要捱多幾個字先走得,
睇完果套戲的代價係之後成個星期都好似訓禮頸一樣﹗
所以哥斯拉嚮我心目中係比 "貞子" 還要恐佈的恐佈片﹗﹗

Herman Yeung


連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...